• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 8 شهریور 1401
کد مطلب : 170123
+
-

ساپینتو انرژی  خوبی دارد

آرش رضاوند معتقد است استقلال  بعد از پنج شش هفته به فرم ایده‌آل می‌رسد

گفت‌و گو
ساپینتو انرژی  خوبی دارد

آرش رضاوند هافبک استقلال در دیدار تیمش مقابل مس کرمان برای نخستین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و عملکرد قابل‌قبولی از خود به نمایش گذاشت. تا حدی که عملکردش در فضای مجازی از سوی هواداران استقلال مورد تمجید قرار گرفت. رضاوند در نقل‌وانتقالات، باشگاه فولاد را خواهان خودش می‌دید اما نهایتا در جمع استقلالی‌ها ماندگار شد. او درخصوص بازی هفته گذشته با مس کرمان و شرایط استقلال در ادامه لیگ با همشهری گفت‌وگو کرده است که گزیده صحبت‌های او را می‌خوانید.

  پنج شش هفته زمان می‌خواهیم
شرایط استقلال خوب است اما هنوز اول لیگ هستیم و باید تلاش کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. آنها هم در این شرایط از ما حمایت کنند. به‌نظر من امتیازات اول فصل خیلی مهم است تا جایی که می‌شود باید امتیازات را جمع کنیم تا زمانی که تیم شکل واقعی‌اش را گرفت در ادامه بردهای لازم را به‌دست بیاوریم. ما تغییرات زیادی در بخش بازیکن و مربی داشتیم. خود من هم نیم‌فصل دوم پارسال نبودم و تازه اضافه شدم. به‌هرحال تا مربی ایده‌های خودش را پیاده کند پنج شش هفته زمان می‌برد. امیدوارم به‌زودی به آن شکلی که مدنظرمان است برسیم.

  ساپینتو به ما انرژی می‌دهد
شرایط خودم خوب است. از آقای ساپینتو هم تشکر می‌کنم که لطفش شامل حال من شد و قسمت شد دوباره لباس استقلال را بر تن کنم. ان‌شاءالله تا آنجا که توان دارم برای موفقیت تیم و شاد کردن دل هواداران تلاش خواهم کرد. آقای ساپینتو یک آدم اکتیو و پرانرژی است که این انرژی را به تیم هم تزریق می‌کند. او به همه بچه‌ها انگیزه می‌دهد.

  لیگ امسال بهتر شده است
لیگ امسال، لیگ سختی است. لیگی که هزار تا اتفاق در آن می‌افتد. همه تیم‌ها خوب بسته شده‌اند. شش هفت تیم بالای جدول امسال واقعا خوب هستند و در کنارش تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان و پیکان هم می‌توانند شگفتی‌ساز شوند. لیگ با بازگشت برخی از لژیونرها کیفیتش خیلی بالاتر از فصل قبل شده است. در این چند سال لیگ دوقطبی شده بود اما امسال چند تیم مدعی هستند و حتی می‌توان گل‌گهر و مس رفسنجان را هم در جمع تیم‌های مدعی نام برد.

  نیم‌فصل خوبی با فولاد داشتم
من نیم‌فصل خوبی با فولاد داشتم و اگر برگشتم می‌خواهم تجربه کسب کنم. می‌خواهم با عملکردم هم به‌خودم و هم به باشگاه بزرگ استقلال کمک کنم. در مورد انتقاداتی هم که می‌شد باید بگویم همیشه در تیم‌های بزرگ انتقاد برای کل بازیکنان هست. ما باید با عملکردمان جواب انتظارات را بدهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید